6 de novembre de 2016

Com ha de ser una bona storytelling?

Una història digital pot estar formada per seqüències d'imatges, vídeos, sons, efectes especials i d'animació, etc. Però, quins elements ha de tenir una bona storytelling per tenir èxit i captivar a l'espectador? Quins són els factos que les fan tan atractives? Primerament, el contingut d'aquesta storytelling ha de tenir sentit, és a dir, els esdeveniments que van succeint han de ser lògics i entenedors pel públic. El conjunt de tots aquests esdeveniments han d'estar relacionats entre ells per poder comprendre millor la història. A banda, aquest contingut també ha de ser original i ha de transmetre al públic allò que es desitja. Un bon so, una bona reproducció de les imatges i dels vídeos, la utilització d'una app o eina diferent de la resta, l'animació utilitzada i la creació d'entreniment també són elements fonamentals. 

Considerem que la provocació d'emocions i sentiments al públic, la diversió i bon humor que causa, la facilitat de relació entre els personatges que apareixen, els diferents escenaris, els fets i la capacitat de fer atractius i memorables els nostres continguts, també són factors importantíssims per aconseguir que la nostra storytelling sigui la millor. A més a més, la creativitat, l'originalitat, unes bones habilitats comunicatives que facin més entenedor el missatge que es dirigeix al públic, la cohesió de totes les parts de la història digital i la bona utilització de les tecnologies per la nostra creació són la clau per l'èxit i la bona valoració dels espectadors de la nostra storytelling. Si tens en compte tots aquests elements, segur que crees una història digital immemorable per tots. Res capta més la nostra atenció que una bona història!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada